poniedziałek, 30 maja 2016

10 najpiękniejszych!

Dziś postanowiłam wyciągnąć na światło dzienne zestawy z Szafy 4U, które najbardziej mi się podobają. Niektórych rzeczy już nie ma, inne jeszcze są dostępne. Chciałabym je uchronić przed zapomnieniem w przepaściach FB. Zapraszam do oglądania :-D.


1. Może jeszcze ktoś ją pamięta? Kreacja inspirowana moją ukochaną piosenką Amy Winehouse - Back To Black... (Poniżej zamieszczam wideo Amy do obejrzenia. Widać, że jest ono moją inspiracją dla tej stylizacji?)  SUKIENKA ELEGANCKA JAK LONDON - TANIA JAK BARSZCZ ;-). Ciemnoszara, grafitowa sukienka ołówkowa (Debenhams Collection, rozm. 16UK/44EUR) z nietypowo wyciętą trójkątną łezką pod okrągłym dekoltem. Odcięcie w połowie kryte paskiem obszytym tym samym materiałem, co sukienka. Rozwiązanie to jest idealne dla kobiet o kształcie klepsydry, które mogą dla siebie wyregulować indywidualnie wcięcie w talii. Elegancka, klasyczna, odpowiednia zarówno dla młodziutkiej studentki na egzamin, jak i dla doświadczonej bizneswoman zasiadającej do negocjacji.





2. To był wiosenny płaszczyk, z zapasowymi guzikami, materiał z powłoką przeciwdeszczową (George w rozmiarze 48) - nówka, która szybko poleciała do swojej właścicielki ;-)


3. Prześliczna, żywa, kolorowa, z pazurkiem - sukienka z nadrukowanym wzorem amarantowych kwiatów wśród zieleni, turkusów i fioletów (M&Co, rozm. 14UK/42EUR). Asymetryczny dekolt, odcinana w pasie, rękaw 3/4. Amarantowa podszewka wokół góry dodaje jej elegancji, ale nie wszyto podszewki na dole sukienki, dzięki czemu ciuszek nas nie przegrzewa

4. Fioletowy kardigan-narzutka (no name) bez zapięcia oraz morska bluzka i dżinsy (F&F)

5. Sukienka jak perła... Atmosphere (rozm. 16UK/44EUR). Naszyjnik jest jeszcze dostępny - wystawię do sklepu na http://szafa4u.pl przy najbliższej okazji :-). W razie potrzeby - proszę pisać: szafa4u@gmail.com

6. Ciemny oliwkowy żakiet damski (Klass, rozm. 16UK/44EUR) zapinany na suwak ze stójką


7. Czarna tunika (Laura Ashley, rozm.14UK, biust max 112cm obwodu) z białym, ozdobnym printem na materiale


8. Koszula i spódnica są już sprzedane, ale chciałabym Wam zaproponować tę cudną biżuterię.
W złotym kolorze DŁUGI 3-częściowy NASZYJNIK vintage z łańcuszków plecionych niczym warkocze ozdobione cyrkoniami - długość mierzona [uwaga!] przy zapiętym naszyjniku to 34,3cm. Zapraszam :)

9. Powyższej tuniki również już nie ma, ale jest wisiorek ;-) (11cm) z kwiatkami i malutkim ptaszkiem na dłuuuuuugim łańcuszku (dł. 65-70cm) zakończonym na szyi koralikiem - dł. maksymalna całkowita wisiorka to 81cm

10. A oto cudeńko - super lekkie klipsy w kształcie wiszącej kiści winogron - perełki z oszlifowanymi sześciennie kuleczkami. Na uchu cyrkonia. W ich przypadku zastosowano mechanizm do samoregulacji nacisku na ucho. Szykowne tak bardzo, że możesz je założyć nawet na własny ślub! Długość wiszących klipsów 3,5cm, waga jednego 4g

 

Mam nadzieję, że się podobały moje typy "10 najpiękniejszych" z sezonu wiosna 2016 :-)

Teraz przed nami lato. Czas się rozejrzeć za czymś na plażę. Przyznam, że ja już szukałam. Widziałaś efekt moich poszukiwań? Dzieliłam się nim na FB. Znalazłam kreacje rodem z serii "Piratów z Karaibów" :-P. Zerknij:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright© 2016 Moc Kobiet. Zabrania się zmieniać, kopiować i wykorzystywać bez pisemnej zgody autorki.