piątek, 25 marca 2016

Domowy sposób na przedłużanie życia wyblakłym ubraniom

Lubisz swoje stare dżinsy tak bardzo, że nie chcesz się z nimi rozstać nawet na czas świąteczny, gdy wszyscy dookoła się stroją? Problem w tym, że ich kolor nie jest już tak idealny, by nawet razem z koszulą wyglądały elegancko? Rozumiem cie ;-).

Kupiłam dziś w pasmanterii na bazarku przy hali targowej dwie farbki do tkanin (w sumie wydałam na nie 4 zł). Jutro będę miała nowe, eleganckie spodnie, w których od dawna jest mi tak wygodnie, jakby były moją drugą skórą.

Po przepis farbowania kliknij poniżej "czytaj więcej" :-). 



Moje dżinsy też się gotują na Święta ;-). Polecam!

PS.

A oto jeszcze jeden powód, dlaczego warto ratować swoje ukochane dżinsy, zamiast kupować kolejne spodnie. Czytaj tutaj:

=> Made in China i ból zębów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright© 2016 Moc Kobiet. Zabrania się zmieniać, kopiować i wykorzystywać bez pisemnej zgody autorki.