środa, 9 marca 2016

O blogu i o mnie

Jestem niepoprawną idealistką z milionem pomysłów na życie. Gdybym tylko dysponowała fortuną Billa Gatesa, zapewne zrealizowałabym każdy z nich ;-).


Jestem dyplomowanym project managerem (SGH) z certyfikatem międzynarodowym (PRINCE2), polonistką (UW) i redaktorką (UKSW). Pracowałam również jako tłumaczka i lektorka oraz księgowa. 

Od ponad 18 lat jestem związana z mediami. Od 2007 r. specjalizuję się w naukowych wydawnictwach medycznych. Jako redaktor prowadzący zajmowałam się czasopismami, książkami, a także serwisem internetowym dla lekarzy.

Ponadto mam szósty zmysł w łączeniu kolorów i tworzeniu kompozycji przestrzennych. Uwielbiam malować na płótnie i choć rzadko mam na to czas, to czasem nawet podejmuję się stworzenia ikony bizantyjskiej na zamówienie. 

Uzbierało się tego troszkę... 

Dzielę swój czas między pracę, swoje liczne zainteresowania oraz rodzinę, zatem nie skarżę się na nudę ;-).

Szafa 4U

Jednakże moje nieugłaszczone pragnienie stworzenia czegoś nowego zaowocowało w końcu powstaniem internetowego butiku (Szafa 4U). Mówiąc kolokwialnie, nie jestem typem handlary. Prosty układ >kupno-sprzedaż< nie dawał mi satysfakcji. 

W rdzeniu każdego mojego przedsięwzięcia musi być osadzona wartościowa misja. Zawsze przyświecała mi idea nauczyciela, trenerki, coacha. Tak też się stało i tym razem.

Zatem aktualnie skupiam się głównie na konsultacjach indywidualnych. Doradzam zabieganym kobietom, by spojrzały na siebie z nowej perspektywy. 

Dzięki temu są w stanie odświeżyć własną szafę, pozbyć się ograniczających je przyzwyczajeń i odkryć nową siebie :-). 

Odnajdują swój styl, czują się znów piękne, pewne siebie i gotowe do podboju świata!

Moc Kobiet

Jakby tego było mało, z potrzeby serca postanowiłam powołać do życia nowy projekt. Na Facebooku powstała społeczność => Moc Kobiet, zrzeszającą przedsiębiorcze kobiety, które blogują, mają swoje biznesy w fazie dream up lub już z nimi startują, a może nawet chcą wejść na wyższy poziom, podkręcając go na pułap ramp up!
Moc Kobiet jest tubą promującą nasze działania, ale i miejscem, w którym nie zatraca się wartości, prawd życiowych. Tu odnajduje się zarówno motywację do działania, jak i łagodność oraz spokój.

Jeśli czytając ten opis, przez sekundę pomyślałaś, że to może dla Ciebie, zapraszam do współpracy :D. Tutaj dowiesz się o mnie jeszcze więcej => KLIK!

A tu animowana prezentacja o społeczności Mocy Kobiet, do której już dziś Cię zapraszam :-)



Zapraszam Cię do kręgu Mocy Kobiet i podaję link => http://bit.ly/DOŁĄCZdoGrupyMocKobiet-motywuje-nas-wspolpraca. Jest to zamknięta grupa na FB, gdzie nasza współpraca będzie nabierała realnych kształtów. Jest to miejsce do wymiany materiałów, informacji, wiedzy, kontaktów - ZAPRASZAM!

Health & Medicine, bo zdrowie jest najważniejsze!

Jako redaktor medyczny dzielę się wiedzą na blogu http://zdrowie-najwazniejsze.blogspot.com.

Ponieważ wszyscy podlegamy tym samym prawom, a wirusy nie omijają nawet pałacowych progów, liczę, że staniesz się wiernym czytelnikiem rzetelnej porcji wiedzy, którą dostarczam już od ponad 1,5 roku o zdrowym odżywianiu, chorobach, terapiach oraz nowościach w medycynie.

Podsumowując,

W tym jednym miejscu znajdziesz to, co składa się na MOC KOBIET:
  • biznes
  • motywację i organizację
  • narzędzia do pracy
  • modę i urodę
  • zdrowie i medycynę
  • opowieści całkiem osobiste ;-).

Goszcząc na tym blogu, odwiedzasz mnie w moim centrum dowodzenia, gdzie steruję wszystkimi projektami, które prowadzę :-).

Kobiety mają moc, dzięki której nieustannie przezwyciężają wszelkie trudności. Ja organizuję się właśnie tak - ogniskując kilka miejsc w Internecie w jednym punkcie.

Na tej stronie odnajdziesz zarówno pozytywną motywację, jak i garść przydatnych wiadomości. Mam nadzieję, że dzięki Mocy Kobiet zaczniesz zaczniesz działać - choć drobnymi kroczkami - na własny rachunek.

Moim marzeniem jest zainspirować Cię. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli przykłady z prywatnego zaplecza dostarczą Ci przyjemnej rozrywki - uwierz mi, momentami czuję się, jakbym mieszkała w domu wariatów ;-D.

Zapraszam serdecznie do eksplorowania zasobów strony Mocy Kobiet!
Sylwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright© 2016 Moc Kobiet. Zabrania się zmieniać, kopiować i wykorzystywać bez pisemnej zgody autorki.