czwartek, 10 marca 2016

Szablony z darmową grafiką - program online

Kiedy musisz zrobić plakat z ogłoszeniem o sprzedaży samochodu czy korepetycjach, ulotkę w pracy dla szefa albo tylko chcesz wstawić wyjątkowo ładny post na Facebooku czy Instagramie, którego pozazdrości ci przyjaciółka, polecam do tego stronę Canva.com.
 

Na tym programie pracuję od niedawna. Zrobiłam grafikę na poniedziałkowy post o Dniu Szafiarki na swoją facebookową stronę oraz naprodukowałam podpisy kategorii w swoim butiku, które wcześniej wołały o pomstę do nieba, a ja nie miałam czasu tego zmienić. Nadal są proste, ale nie zgrzytają od nich zęby, są miłe dla oka i nie wydałam na nie ani grosza. 

Canva to program online, w którym możesz przygotować grafikę dostosowaną rozmiarem pod media społecznościowe:
  • twitter
  • pinterest
  • facebook
  • tumblr
  • instagram.

Możesz również tworzyć między innymi takie dokumenty, jak:
  • listy
  • prezentacje
  • okładki, np. do dokumentów danej prezentacji, którą tworzysz dla klienta
  • CV.

Ponadto Canva ma gotowe szablony przeróżnych materiałów marketingowych, nagłówków mailowych, a nawet pocztówek i zaproszeń ślubnych.

Możesz wybierać wśród darmowych szablonów i zdjęć opatrzonych znaczkiem "free". Za każdy inny produkt niestety trzeba zapłacić. Płatność niestety jest tylko kartą kredytową. 

Ubolewam, że Canva nie wprowadziła usługi PayPal. Natomiast zauważyłam promocję, gdy w koszyku miałam pięć zdjęć (każde za dolara). Mogłam wówczas wybrać opcję wniesienia opłaty $10 za 11 zdjęć i wówczas jedno zdjęcie dostałabym gratis. Odrzuciłam jednak tę kuszącą propozycję i wybrałam opcję załadowania własnej grafiki na darmowy szablon, który mi odpowiadał.

I ja jestem zadowolona, i Canva też..., bo dziś ją wam polecam ;).

PS. 

Od 23 maja Canva jest już w języku polskim. Jak zmienić ustawienia przeczytasz tutaj:

Jak w 3 krokach zmienić ustawienia języka w Canva?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright© 2016 Moc Kobiet. Zabrania się zmieniać, kopiować i wykorzystywać bez pisemnej zgody autorki.